populiarinant įmonės web puslapį neretai susigundome socialinių tinklų siūlomomis reklamos paslaugomis. Jau plačiai aptartas reklamos FACEBOOK tinkle neefektyvumas, atėjo laikas išbandyti LinkedIn.

…pelėsiais ir kerpėm apaugus…
SEO atžvilgiu LinkedIn, ypač profesionaliame lygyje, yra ganėtinai patrauklus. Čia aktyvūs vartotojai- beveik išimtinai savo srities žinovai, tad kontaktų paieškai šis socialinis tinklas beveik idealus.
Tačiau susigundžius kas kelis mėnesius LinkedIn siūlomu nemokamu 40Eur (50USD) reklamos paketu Jūsų laukia nusivylimas po nusivylimo.
- registruojantis paprašoma banko mokėjimo kortelės duomenų ir IŠKART nuskaičiujami 4EUR…
- kuriant reklamos kampaniją „targetingas“ ganėtinai netikslus. Didžiausias dėmesys, kažkodėl, atkreiptas į geografiją, o ne verslo šakų išskaidymą…
- renkantis reklamos apmokestinimo būdą duodami įprasti CPC ir CPM. CPC – 2Eur / paspaudimą… CPM – 2Eur/ 1000 parodymų…
Pasirinkus CPM rezultatus matote žemiau:
Rezultatai įspūdingi – CTR 0,021proc., vieno paspaudimo kaina- 10Eur.
Išvada: nuo LinkedIn grįžtame prie Adwords
By: Dovanoti